מפץ פוליטי בירושלים • ברקת מגבש סיעה מורחבת של תשעה חברים

    מני גירא שוורץ 1 Comment on מפץ פוליטי בירושלים • ברקת מגבש סיעה מורחבת של תשעה חברים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה הפוליטית בירושלים: כפי שדווחנו הבוקר (רביעי), משה ליאון שהצטרף היום לקואליציה העירונית – צפוי להתאחד עם ראש העיר המכהן ניר ברקת לסיעה מאוחדת.

    אולם הדרמה הגדולה לא מסתיימת בגבולות כיכר ספרא אלא דווקא בגבעת רם  – בכנסת ישראל מחמת העובדה שחבירת ליאון לברקת משמעותית ברמה הארצית יותר מברמה המקומית.

    את מהלך החיבור בין ברקת לליאון טווה איווט ליברמן. ליאון הוא בסך הכל נציגו ליברמן ומי שגרם לכל זה הוא ליברמן עצמו שמעוניין להביך ולהלחיץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ידי החיבור עם ברקת שכן ברקת פקד אלפים לליכוד בשנים האחרונות. ובמידה ויתמודד מתי שהוא בליכוד הוא יגיע עם כוח עצום.

    ברקת מצידו – בחיבור לליברמן משגר אף הוא איום לנתניהו. ולא רק איום אלא אפילו סגירת חשבון על מינוי השר לעניני ירושלים זאב אלקין, למרות הברית שהיתה לו עם נתניהו. לסיכום. ברקת החל היום רשמית את מרוצו לראשות הממשלה.

    קודם לכן פורסם ב'קול חי', כי מדובר במפץ פוליטי, שכן עם השלמת המהלך, יחזיק ראש העיר ברקת בסיעה בת 9 חברים – גדולה יותר מהסיעה המובילה כעת, 'יהדות התורה', המונה שמונה חברים.

    מלבד ליאון מצטרפים למהלך חברי מועצה נוספים: נציג העבודה איתי גוטלר, יעל ענתבי מסיעת פז, תמיר ניר ואהרון ליבוביץ מ'ירושלמים'.

    למעשה, נציגת מרצ לורה ורטון תישאר חברה יחידה באופוזיציה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על אתר קול חי הכי ברמה!